Moved.be

Opkoop/Aankoop/Inkoop bureaumeubilair

Bureaumeubilair teveel ?

 

MOVED biedt U economisch verantwoorde oplossingen voor

uw exit-management.

 

 

Uw werkomgeving wordt opnieuw ingericht, wat te doen met het oude kantoormeubilair ?

 

Wij kopen het aan, zorgen voor de demontage en alle logistiek die nodig is om het meubilair af te voeren. Omdat wij met verschillende kantoormeubelen leveranciers samenwerken kunnen wij onze werkzaamheden zodanig coördineren dat de overlast voor uw bedrijf tot een minimum beperkt wordt. Het gebouw wordt waar nodig beschermd worden tegen beschadigingen en nadelige invloeden ten gevolge van de werkzaamheden. Deze bescherming wordt na afloop der werken verwijderd.

 

 

Uw stock van reserve kantoormeubelen is te groot en de opslagkosten te hoog ?

 

Wij nemen het surplus van bruikbare bureaumeubelen over en halen het op bij/uit uw opslagplaats of bij uw verhuismaatschappij.

 

 

Uw bedrijf staakt gedeeltelijk of helemaal zijn activiteiten en uw bureaumeubilair moet worden verwijderd uit het bedrijfspand.

 

Wij kopen de bruikbare bureelmeubelen aan, zorgen voor de demontage en alle logistiek die nodig is om de kantoormeubelen af te voeren. Alle extra diensten die wij in dit geval kunnen aanbieden staan uitvoerig beschreven op de bladzijde "ontruiming bedrijfsgebouwen"

 

In elk van de bovenstaande gevallen betekend dat voor U als onze klant dat U slechts één partij heeft die alle benodigde werken uitvoert. Uw bedrijf heeft geen logistieke kosten om de bureaumeubelen te laten verwijderen, geen stortkosten om kantoormeubelen die niet meer bruikbaar zijn en de werkzaamheden worden op een professionele en efficiënte manier uitgevoerd. Bovendien krijgt U nog een mooie retour op uw oude kantoormeubelen.

 

 

 

Inleidende werkwijze:

Om de processen zo snel mogelijk te laten verlopen vragen wij onze klanten om de volgende werkwijze te hanteren.

1. Maak een inventaris van de te verkopen bureelmeubelen, dit best op basis van een spreadsheet. Vermeld in deze lijst een omschrijving (tafel, rolluikkast, hoekbureau etc.), het merk, en de specificaties (model, kleur, afmetingen) en eventueel de algemene staat en de ouderdom van deze bureaumeubelen.

2. Maak een representatief aantal foto's van de kantoormeubelen op VGA formaat (640 x 480 pxl).

3. Bezorg ons zowel de inventarislijst als de foto's per email op info@moved.be.

4. Wij nemen contact met U op en maken een afspraak voor een bezichtiging en bespreking van het project.

inkoop - opkoop - aankoop - overname -

MOVED = inkoop, opkoop, aankoop en overname van professioneel bureaumeubilair, kantoormeubilair, bureelmeubelen, kantoormeubelen, bureaumeubelen of complete kantoorinrichting

Moved.be © 2011 P.NEXT Bel ons: 0474 - 65.25.61