Moved.be

Ontruiming bedrijfsgebouwen

Bedrijfsgebouw ontruimen ?

MOVED doet het voor U !

Het ontruimen van bedrijfsgebouwen:

De werkwijze is hetzelfde als bij een eenvoudige overname van kantoormeubelen met die uitzondering dat wij een aantal bijkomende taken kunnen uitvoeren waarvoor de klant anders nog andere partijen moet aanspreken.

1. Het leeghalen van al de kantoormeubelen (kasten en ladeblokken) en het ledigen van alle inbouw kasten.

2. De "veilige" vernietiging van alle documenten. Alle documenten worden ter plaatse eerst versnipperd en daarna gescheiden van het andere afval verwijderd.

3. De verwijdering van al het resterende IT materiaal. In het geval van complete PC's eventueel met whipe clean service.

4. Het verwijderen en afvoeren van alle elektriciteits-, telefoon- en data kabels.

5. Het verwijderen en afvoeren van al de niet bruikbare bureelmeubelen.

6. De verwijdering van al het restafval, bezemvrije oplevering van het gebouw.

Dat de coördinatie en de uitvoering van deze werken bij één partij kunnen worden ondergebracht levert natuurlijk een aantal logistieke en organisatorische voordelen op die zich weer vertalen in een efficiëntere en daarom goedkopere uitvoering van deze werken. Een bijkomend voordeel is dat de werf overzichtelijk blijft en dat het aantal verschillende werknemers op de werkvloeren beperkt is. Overigens dragen al onze werknemers een herkenbaar tenue en leggen wij hen een rookverbod op in de gebouwen.

Het gebouw wordt waar nodig beschermd worden tegen beschadigingen en nadelige invloeden ten gevolge van de werkzaamheden, wij zullen daartoe alle maatregelen treffen die nodig mochten zijn (gangpaden, ontvangstruimten, ramen, liften, deuren, vloeren, …) met daartoe bestemd materiaal. Deze bescherming wordt na afloop der werken verwijderd.

Alle uitkomende materialen worden gescheiden en volgens de geldende wetgeving verwerkt, niet bruikbar e kantoormeubelen worden op een ecologisch verantwoorde wijze verhandeld of eventueel vernietigd.

Inleidende werkwijze:

Om de processen zo snel mogelijk te laten verlopen vragen wij onze klanten om de volgende werkwijze te hanteren.

1. Maak een inventaris van de te verkopen bureelmeubelen, dit best op basis van een spreadsheet. Vermeld in deze lijst een omschrijving (tafel, rolluikkast, hoekbureau etc.), het merk, en de specificaties (model, kleur, afmetingen) en eventueel de algemene staat en de ouderdom van de kantoormeubelen.

2. Maak een representatief aantal foto's van de bureaumeubelen op VGA formaat (640 x 480 pxl).

3. Bezorg ons zowel de inventarislijst als de foto's per email op info@moved.be.

4. Wij nemen contact met U op en maken een afspraak voor een bezichtiging en bespreking van het project.

MOVED = inkoop, opkoop, aankoop en overname van professioneel bureaumeubilair, kantoormeubilair, bureelmeubelen, kantoormeubelen, bureaumeubelen of complete kantoorinrichting

Moved.be © 2011 P.NEXT Bel ons: 0474 - 65.25.61