Moved.be

Onze diensten

Spacemanagement is een vaak gehoorde term in het facility management, werkruimte is duur en moet dus optimaal benut worden. De eisen aan de moderne werkomgeving zijn hoog en de trends in de kantoorinriching volgen elkaar snel op, daarbij is "lokatie" een keyword geworden voor de efficiëntie van een hedendaags bedrijf.

Relocaties en verhuizingen van bedrijven of gedeeltes daarvan zijn aan de orde van de dag en onze werkomgeving veranderd sneller als ooit tevoren. Daarbij valt vaak de vraag: wat doen we met het "oude" meubilair ?

Om kost-efficiënt te werken moet de moderne facility manager doordachte beslissingen nemen. De beslissing of kantoormeubel overschotten wel of niet voor intern hergebruik moeten worden bewaard is er één waarbij veel facetten moeten worden bekeken:

- de behandeling van kantoormeubilair en het verhuizen ervan is zeer arbeidsintensief dus duur.

- opslag van bureaumeubelen vergt veel ruimte, kosten lopen snel op en zijn vaak langlopend.

- zijn de bureelmeubelen al afgeschreven, heeft het boekhoudkundig gezien nog waarde en hoe beïnvloed dit onze belastingaangifte.

- passen de "oude" kantoormeubelen wel in en bij onze nieuwe locatie.

Dit zijn enkel voorbeelden van de talrijke vragen die het management zal moeten onderzoeken en beantwoorden vooraleer een wel overwogen beslissing te kunnen nemen. Moved kan een aantal diensten aanbieden die de beslissing hierover in grote mate kan beïnvloeden.

MOVED = inkoop, opkoop, aankoop en overname van professioneel bureaumeubilair, kantoormeubilair, bureelmeubelen, kantoormeubelen, bureaumeubelen of complete kantoorinrichting

Moved.be © 2011 P.NEXT Bel ons: 0474 - 65.25.61